Stephanis

Προφίλ Τεχνικού Τμήματος


To Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης του Δικτύου Καταστημάτων Στεφανής απαρτίζεται από 22 εξειδικευμένα άτομα τα οποία είναι πλήρης εκπαιδευμένα για να χειριστούν όλων των ειδών βλάβες σε προϊόντα που έχουν αγορασθεί από τα καταστήματα Στεφανής.


Κύριος στόχος του Δικτύου Καταστημάτων Στεφανής σε Τεχνικά θέματα μετά την Πώληση είναι να προσφέρει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλους τους πελάτες, και για αυτό το λόγο το Κεντρικό Τεχνικό Τμήμα είναι πλήρης εξοπλισμένο με την τελευταία τεχνολογία σε όργανα μέτρησης, εργαλεία και λογισμικά συστήματα.


Επιπλέον, η επικοινωνία με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική και για να επιτευχθεί έχουν διορισθεί Λειτουργοί Εξυπηρέτησης οι οποίοι ενημερώνουν τους πελάτες για την πρόοδο της επιδιόρθωσης, αποστέλλονται ενημερωτικά ηλεκτρονικά μηνύματα (SMS) στα κινητά τηλέφωνα των πελατών και υπάρχει και η δυνατότητα πληροφόρησης για τον φάκελο επιδιόρθωσης μέσω της ιστοσελίδας Στεφανή.


Επίσης από το 2010, το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης του Δικτύου Καταστημάτων Στεφανής μέσω της αδελφική εταιρείας CAFERO CO. LTD έχει εξουσιοδοτηθεί από την ΝΟΚΙΑ ως το επίσημο ΝΟΚΙΑ SERVICE CENTRE για την Κύπρο και όλες οι βλάβες σε κινητά τηλέφωνα ΝΟΚΙΑ επιδιορθώνονται βάση των οδηγιών της ΝΟΚΙΑ Φιλανδίας.


Με εφόδιο την εμπειρία και την γνώση που έχουμε αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια θα συνεχίσουμε να διατηρούμε την εξυπηρέτηση μας σε υψηλά επίπεδα ασχέτως αν είναι μικρή ή μεγάλη, απλή η περίπλοκη και θα προχωρήσουμε σε νέες αναβαθμίσεις για να την βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο.


 
© 2019 Copyright STEPHANIS. All rights Reserved.
By accesing and using this page you agree to the Terms of Service.