Stephanis

Εξυπηρέτηση Πελατών

Γενικά παράπονα


 

Σε περίπτωση παραπόνου για θέματα εξυπηρέτησης ή βλαβών ο πελάτης μπορεί να υποβάλει το παράπονο του ακολουθώντας την πιο κάτω διαδικασία όπου το αρμόδιο άτομο θα επικοινωνήσει μαζί του άμεσα και θα αναλάβει να εξετάσει την περίπτωση.

 

  1. Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Καταστήματος στο 22699699 ή με τον Υπεύθυνο Τεχνικού τμήματος στο 22699599.
  2. Επικοινωνία μέσω email χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ.

 

 

Πληροφορίες για προβλήματα μετά την πώληση


 

Σε περίπτωση προβλήματος λειτουργίας, βλάβης του προϊόντος ή αλλαγής προϊόντος ο καταναλωτής μπορεί να ακολουθήσει τις πιο κάτω διαδικασίες:

 

  1. Να επιστρέψει το προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα Στεφανής βάση των κανονισμών επιστροφών που αναγράφονται στην ενότητα «Επιστροφές και Ακυρώσεις» στην σελίδα μας, εδώ.
  2. Να παραδώσει το προβληματικό προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα Στεφανής όπου το προϊόν θα καταχωρηθεί ηλεκτρονικά στο σύστημα και θα εξεταστεί από το Τεχνικό Τμήμα βάση της «Περιορισμένης Εγγύησης» που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας, εδώ.

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας


 

Διαδικτυακά, χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας μας.
Τηλεφωνικώς, στο 22699699.
Με email, στο stephanis@stephanis.net

 

Θα σας απαντήσουμε Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 08:00 μέχρι τις 17:30.

 

 

Αλλαγές στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας


 

Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε ή να ενημερώσουμε την Εξυπηρέτηση Πελατών μας. Οποιεσδήποτε αλλαγές θα δημοσιευτούν σε αυτήν τη σελίδα.

 

Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης: Πέμπτη, 12 Μαρτίου 2015


 
© 2017 Copyright STEPHANIS. All rights Reserved.
By accesing and using this page you agree to the Terms of Service.